J n.4 TERHANGAT 09/10,where n = 1,2,3.

h0i..h0i..h0i....
suke?kaget?terkesima?
hahah..sje je na p0st samting..tetibe dpt ilham after tgok MELODI TERHANGAT 2010!!!
heheh..2 sume pasal isu2 artis yg t0p sepanjang 2010..
haa..2 artis..cikgu p0n ade gak cter2 h0t!kn?
s0,saya dgn bangganyer mempersembahkan J n.4 TERHANGAT 09/10....where n = 1,2,3.
hahahahahahahah...


AMARAN!!!

kandungan fakta2 di bawah memang mengnadungi unsur2 shubhah atau keraguan dan buleyh menyebabkan kemarahan yang tidak keterlaluan...
watak2nye p0n bkn rekaan atau pr0pa semata!sumenyer ahli2 kelas J n.4 where n=1,2,3.
barangsiapa yg nak ot0k,bengkek atau marah kt saya,ta kesah pon c0z saya na p0st jugak!hahah
baeklah dibawah merupakan cter2 h0t/panas gilak bapak perghh terhangat d0e!!s0 check it 0ut

10. ISU LAWATAN KE IPBA (sem 3)

~lawatan free yg menyebabkan kelas miss tracy dipendekkan..cter h0t ini menduduki tangga
ke-10 kerana bagi saya kelas kite telah terpilih drpd bnyk2 kelas t0k pergi ke IPBA bagi menghadiri f0rum remaja pekejadah ntah!tp bes la gak..dpt bnyk ilmu dan makanan free!hee tym 2 ade pulak salah s0rg drpd kte hampir jatuh di tangga..fuhh,,slamat hampir!hahah,,u look s0 kiut la babeh!huuuu

9. ISU MUSIBAH & KERUGIAN (sem 3)

~tahun 2010 ini juga menyaksikan cter h0t yg terjadi kepada Ikhwan dan Nabill. mgkin musibah yg melanda amat menyedihkan dan agak memberikan kesan kepada kita terutama pacar mereka!!oppss(m0tif)!kemalangan yg melanda Ikhwan di kilometer 132 berhadapan HUKM dimana difahamkan Ikhwan mau mengelak l0ri yg besar namun dy tersepit hingga menyebabkan dy jatuh dibahu jalan n hampir2 p0k0k patah!huisshhh sumpah malu!heheh..bagaimanap0n ikhwan selamat dan menjalani kerugian yg banyak kerana ker0sakan m0t0rnya dan ikhwan mula menggunakan side mirr0r dan m0t0rnye berupa iras2 LC g2!!i like!!hee.. selain itu, nabil juga menghadapi masalah yg sama dimana dy telah dilanggar lari oleh kereta yg merempuhnya hingga menyebabkan kerugian..lari means cine 2 xbay0r p0n kerugian(xsure)heheh..akbatnyer nabil bekeng ngn cine 2 n kemalangan ini juga menyebabkan m0t0r nabil diupgrade!!sumpah smart d0e!!!huuuu

8. ISU KHIDMAT BAKTI UNTUK NEGARA (SEM 1&3)

~dalam carta terhangat no.8 ni, kita lihat dimana ahli2 kelas dan rakan sebatch terpaksa pegi merdeka tok wat human grafik tym sem 3 n berdiri tepi jalan sambil kibar2 tym sem 1. ini merupakan m0ment yg bez gler c0z dpt mas0k tv wlupun iras2 je..plg xtahan ade la g0longan yg masuk kalender!!!wah,sumpah h0t!!!hee...tp yg pasti mmg bes c0z dpt makan free,baju beg sume disamping tidur di tempat yg 'selesa'.hahah..tym sem 3 kt bukit jalil bnyk kenangan di antara kita c0z kite duk sekelas!konflik laki dengan laki dan pompuan ngn p0mpuan!opss..xley cter lebeh2!!hahah






?????


merdeka sem 3



dpt nek bus exclusive!!!sumpah trase h0t..kene hungga2 brebut na dpt seat yg bley berpusing 360 drjh ni....heee~


7. ISU OPEN H0USE+RYER (SEM 3)

~huhu..tym ni kite tg0k cmne ahli2 kelas yg bwat open h0use tym ryer 2010..dimulakan dgn rumah iqin,rumah puan Rohani,farhana,ikhwan dan wan harith.....bes gler c0z korang memang sgt baek!isu ni jatuh di carta n0.7 bagi aku laa...peristiwa2 dak laki sesat seketika mencari rumah puan Rohani,rumah farhana,rumah wan harith(naim punyer pasal!haha)dan cabaran ke rumah Ikhwan yg ja0h dan ketinggalan nabil ketika berkonv0i!!hahah...


rumah iqin yg BESAR!


rumah Puan Siti


~kesesatan ke rumah Farhana~


pantai M0rib yg xbrape nak chantek!


6. ISU TYM MENT0R

~dlm banyak2 perjumpaan tym ment0r la kan,,sy merasakan saat h0t terjadi ketika puan M suh sape2 bgun bincang kn masalah...thina p0n bgun menyatakan ade ke sape2 yg xpueh ati kt dy!!!huuuu yeahhhh..bkn senang na tg0k thina bersuare!saya kasi isu ini tangga yg ke-6 unt0k keh0tannya..!hahah..tringat ag tym 2 ble farhana yg bwat kenyataan balas...huhuhu..bg sy thina ok je..asal xganggu sy..aceceh..huu..

5. ISU ANUGERAH KEPADA BUDAK KELAS

~sy rase isu ni p0n agak h0t sbb ade antara budak kelas kite yg dpt anugerah bilik terbersih dan personaliti bulanan..hal ini menyebabkan kelas kite h0t!!!!dimulakan dgn p0k din yg menjuarai bilik terbersih dan terceria bulan 10 2009 pas2 bilik apis,iqin,kak l0ng,farhana dan naim!!!wah..mmg h0t!!!!!tapi yg plg h0t wa ckp sama lu la kn anugerah pers0naliti bulanan yg disandang oleh abg b0bby kite!!!sumpah h0tttt!!!!ye la bdk rajen kn??sesuai jd JPP en??harap2!tp yg sah2 h0t kelas kite dpt kelas terbersih...kite same2 hias n cat2 kelas kn?tp award x dpt disampaikan p0n...hmmm,,ta0n dpn k0t!!!harap2 sekelas ag!hee


antara bilik yg pernah dpt anugerah..hee~


abg b0b yg H0t!!!!


4. ISU XSGMNT BERPR0B!

~dlm banyak2 masalah xsgmnt yg melanda dak2 kelas ni..yg plg h0t aku rase la en,xsgmnet b.i sem 2 yg kene reject masak2 0leh madam mohny!!bayangkan 18 0rg kene reject cume yg xcellent je yg lepas iaitu thaeva,,kak l0ng n ain s0raya!!perghh...silapnyer xwat ackn0wledgement..hmmm,,,mmg xbwat s0 mmg pat0t p0n kene reject oleh puan M0hny..heheh..tym 2 trase h0t gak c0z kene bwat semula,,tp aku rse kene edit sikit je p0n..hahah..trimas kepada mereka yg saling membantu!!

3. ISU K0NFLIK TEMPAT DUDUK

~mmg harus diakui,,p0k din dan aus antara yg menjadi dalang kepada pergerakan pengubahsuaian semula tempat duduk di kelas!hahah..s0ri2 sume..bende ni yg menjadikan h0t dan menduduki tangga ke-3 adalah disebabkan situasi dimana wan harith bengang dlm kelas!(s0ri wan harith sebut kt cni)..tym 2 saye,aus mok nik sedang membuat bising...sy dgn cheesetart2 dan m0k nik dgn kebisingannya serta aus yg berperangai agak keanak-anakkan(euuww) sementara wan harith sedang mengumumkan pasal plan tukar tmpat duduk!!!!tup2!,,jeng2,,,,,,,,,"AUS!DIAM LAHHH!!!(sambil menumbuk dinding dan gambar jatuh)!!!sume tergamam..n memamg aku cuak gler tym 2 pe lagi aus!sabar ye..mmg kterg bising dan xsepat0tnyer buat cm2 kt wan!s0ry banyak2 wan.......aku ingat gle mende ni!!

2. ISU LECTURER DAN KITA

~carta h0t di tangga ke-2 ni pasal lecturer yg bengang ngn kite!!!tp bkn sume k!!!sekel0mp0k!!!ni berlaku tym sem 2...puan Hasnah 0tok gler c0z dak2 p0mpuan dtg lambat ke kelas...1 jam 30 minit k0t dy membebel...ye la kn sape xbengang mas0k lambat..thaeva & farhana yg bagus...bkn la sy na memperkecilkan the rest 0f the girls but hanye na mengutuk!!!nape lambat wey!!!!hahah..tp bes gak c0z xde blajar sgt ari 2..xde la sesi soal jawab!hee...lame gak dy 0t0k ngn dak kelas kite tp alhamdulillah la dy da maapkan...1 hal lagi pasal b0rang soal selidik yg lambat diedar!huishhh mmg salah sy!!hahah..habes satu kelas kene bebel..sori sgt2 ea...

1. ISU KEJUARAAN

~yeahhh..xyah cter panjang2 laa pasal no 1 ni c0z kite sume da menang n juara lagu rakyat!!tengs kepada sume pr0duksi kelas yg menjayakannyer...kite tepilih ke konsert akhir dgn penuh bergaye(mgkin penyanyi 2 nyanyi sedap kot!)h0h0h0....akhirnya berkat tunjuk ajar dan buah fikiran ahli kelas terutama kak ijah telah melayakkan kita jadi juara di pentas final!!!huuu..tahniah semua~!!!!!!








hmm..puas??kalu de sape2 na ubah carta kasi taw k..cter2 suam2 kuku cm kapel sekelas(opss),bengang ngn lecturer,bengang ngn sam0ne atau pape la,ta termasuk carta aku ye..sori!xde niat p0n na aib or kasi bengang kt sape2..arap2 korg trima..ngee~~

k lah..m0tif utama sy memaparkan kisah2 ni sje2 je...heheh..alhamdulilah kite da berjaye ke degree setelah bersama sekelas tok 1 1/2 ta0n.....biarla ade kenangan manis bwat kite..arap2 kite sekelas ta0n dpn!!!maaf kalu de silap salah kt k0rang ea....
k la...salam permisi,,,kurangkan kontr0versi dan tingkatkan prestasi!!!salam syg dr H0T.ITU.AKU!BUBYE.............


J n.4,,,where n = 1,2,3.

This entry was posted in

5 Responses so far.

  1. shazika says:

    hahahaha..terbaik ah pok din
    mcm cter carta artis yg dkt tv9 tu..

    btw..good job!

  2. tengs shazika..
    k0 bwat gak la...

  3. ashyiqin says:

    best pokdin!! ayat ko tersusun rapi wat aku tgelak2,bak kate ko, kalo ade button like, aku like byk,byk,byk,byk...

  4. haha..list gmbr tu ak yg buat...hahah

  5. 0k2 kak adiraka...
    gmbr 2 mmg hasil kerje kamu..
    jgn dilupe hiasan tepi 2 shahiruddin yg buat!