Masih ingat ke peristiwa ni?



Masa ni kita jalan nak pergi makan kat velo lepas habis kelas. Tiba-tiba sape ntah pergi tengok fon ada kol gitaw ada perjumpaan ngan mentor gabung ngan budak-budak kelas sebelah. Dah nak sampai velo dah kot. Dah la perut lapar. Semua otok sebab kena patah balik.



Bergambar ngan gumbira sebab nak gi velo. makan time.




Okey semuu kena berjalan pulang ke maktab.





Erkkkk... Ganas nyer. Muka tak pueh hati ke?





Hahahaha. semua gambar ambil dalam laptop ekin.


This entry was posted in

3 Responses so far.

  1. Kak Long says:

    mestilah ingt..otok kowt time 2 kena patah balik

  2. ashyiqin says:

    haha..um2..ni dialog aku ngn kaklong..

    kaklong : sape yg pggl ni??

    iqin : tah la..len kali nk jmpe bg tau la awl2..

    kaklong : tah! nyusahkan la..(siap ngn muke, ok!)

    hahaha~ n pokdin siap tuka bju formal blk! sem 1 la katekan..

  3. shazika says:

    sem 2 la ruby..awk clap..hehe