Bila saya mula mencalit tinta di blog ini..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, "demam" xsgment pon dah reda. Masing-masing pelajar j3.4 suma dah siapkan n submit xsgmnt. Raya kitaorng ngan xsgmnt..

Nie percubaan kali ke berapa entah nk post something kat cnie tapi sumanya gagal dek kerana wireless kat cnie x membenarkan sebarang hasil kerja saya dipublish untuk tontonan umum..

Ok..sebenarnya saya ada something yang nak share dengan readers. something yang saya rasa penting sangat untuk kita amik tau..hehe..guess what?? Saya ada terbaca tentang nie kat blog sape ntah tapi saya suka dgn entri tersebut. Makanya, saya mula memasang niat untuk mencilok entry tersebut kat cnie.. Sebelum itu, saya memang x mnx kebenaran drp tuan punya blog 2 sbb saya tau dia xkan marah lau cilok entry dia..hehe


Ceritanya bermula begini...(bayangkan ada background music mission impossible...)

Sila klik di bawah ini utk membaca..

hmm..dah baca kan??..cuba renung balik? kita ada wat camtue x? kadang-kadang, yang tahu pun wat jugak. Yang xtau apatah lagi..

Oklah..setakat nie je dulu..Next time da masa kita calit-calit lagi tinta kat cnie..Wasalam

One Response so far.

  1. Anonymous says:

    Please vote the unbelievle dj ever ! Vote at "Cea mai tare ascensiune din Romania in 2010" - MOONSOUND!!
    http://awards.nights.ro/