Back to 2010

Salam semua....
Kepada yang sedang menjenguk blog ini...Lama dah tak ber-update chekgu chekgi. Sekarang dah tahun 2013 masih awal tahun. Tapi kali ni nak tayang gambar-gambar semasa tahun 2010. Ushar lah balik gambar masing masing semasa tahun 2010. masa tu masih pra lagi. Sekarang dah degree sem 5.


Wohaaaaa....!!!! Lama dah kita bersama kan.
Bak kata puan Halimah:
"Cakap banyak tak guna, layankan jerlah gambar di bawah ni"


 Ni gambar-gambar semasa menjalankan projek di FRIM.
Macam mana aku tahu gambar ni tahun 2010 punyer???

Sebab kat banner ada tulis 2010. Kalo tak, aku pon tatau ni gambar tahun bila.


 Ohohoho...Skema ngattttttt....



 APASAL GAMBAR BERSAMA BANNER JER BERLAMBAK-LAMBAK???


Okey..aku tayang gambar lain.
jangan fokus gambar orang depan, tapi gambar yang di belakang.





 Tu jerlah nak citer...
Kalo free update lah sendiri.
Maaf ler banyak gambar aku sebab aku yang update.
Hahhahahahaha....

Tata...Lepas ni update lagi.


This entry was posted in